torsdag 18 februari 2010

Fixning och doning!

Ligger i sängen laddar för en riktigt spännande morgondag. Jag och Wickan smider planer för fiskdammen. Det är ju så att imorgon bär det iväg mot varmare breddgrader eller nått, vi ska till min underbara hemstad Umeå. Blir ju lätt några timmar i buss så jag och Wickan tänkte vi måste styra upp lite skoj. Så imorgon kl 10 kommer vi stå med alla pensionärer utan för affären vi ska panta burkar så vi har något att handla för till fiskdammen. Det kommer att bli grymt. Annars taggar vi järnet för att äntligen få ha lite samkväm i bussen. Hinner ju dra av några timmar av livet på en sådan bussresa. När nu är det dax för ögonen att få vila en stund.
Grattis till Anja Pärson också fy fan vilken idrottkvinna. Jag hade nog inte ställt mig på ett par skidor efter den smällen. Iof har hon lite mer kött på kroppen. =)

Inga kommentarer: