torsdag 25 februari 2010

Dagen före avresa!

Imorgon bär det av till Göteborg, och vad skojj det ska bli! Ny busschafför är det denna resa. Eftersom vi är vana att bli skjussade av en riktig 10 poängare så är förväntningarna på Mats ersättare höga! Men det blir nog bra. Match mot pixbo står alltså på lördagens schema, kommer nog bli en tuff match precis som vi gillar. Efter matchen är det full patte in i duschen och ut i bussen för att vi på fortast möjliga sätt ska ta oss hem till vackra Västerås.

Jag är mer en redo för denna resa, packlistan är klar och jag är på mitt bästa humör och väldigt laddad för match och 3 nya poäng! Hoppas ni andra är det också :)!

Tänkte avsluta detta inlägg med en grejj som jag gillar, nämligen ett ordspårk. Under förra resan delade jag ut ordspåk till alla i laget och Stålis fick en riktig kluris. Vi i laget har delade meningar om vad som menas med detta ordspårk. Så jag tänkte om våra kära bloggläsare kanske kan hjälpa oss att reda ut det, det kluriga ordspåket är: Kaka söker Maka (konstigt va)



Tack & Godnatt ses imorgon pigga & glada
/ #9

Inga kommentarer: