fredag 24 oktober 2008

Västerås-Ö-vik.

Så var vi påväg!
Efter ca 1 timmes bussfärd sover 1/3 av gänget, 1/3 ser på en parodi på Spiderman och 1/3 sitter och latjar med lapparna. (som jag då... :-))

Till denna resa har Axelssons fixat en stor buss så vi har alla varsitt dubbelsäte att fläka ut oss på. Blir skönt på vägen hem när man ska bulla upp med täcke och kuddar!

Sanna har redan fläkt ut sig och snurrat in sig i ett täcke, hon ligger med benen över gången så varje gång man ska förbi får man ge sig på en liten bergsklättring...
Köcke sitter i mitten längst bak så han har nog full uppsikt över allt som händer och sker...

Nä nu ska jag angagera mig lite i filmen jag också.

Hörs snart igen!
/#77

1 kommentar:

Anonym sa...

Tycker att vi omgående döper om "Tantlinan" till "Sanna Scheer och de fyra tanternas lina.Jag favoriserar ingen men det finns gränser.Hade gärna följt med men min fru säger att jag snarkar numera och man vill ju inte störa Agge.Eftersom hon snackar hela tiden så kan hon knappast somna,pga.hon väcker sig själv hela tiden.Här kommer en rolig historia: det var en gång två turkar och en fez. Hövdingen!