torsdag 3 september 2009

Nu var det längesen

Hej igen!

Nu när försäsongen börjar lida mot sitt slut och träningsmatcherna är i full gång tänkte jag att denna blogg borde uppdateras, så nu gör jag det, uppdaterar.

Eftersom jag inte är någon journalist och dessutom har minne som en guldfisk vad det gäller något som hände för flera dagar sen eller t o m igår så blir det inget sportreferat om förra helgens matcher mot Hudding och Täby. Det jag kan säga är i alla fall att vi vann båda. 4-3 till oss i sudden mot Huddinge, efter att Bambi smaskade dit fyran efter bara någon minut. Mot Täby var spelet mycket bättre men målsnålt. Efter 60 minuter stod vi i alla fall som det segrande laget. Minns jag rätt vann vi med 2-1, kan ha varit 3-2, är inte hundra...

I helgen är det dags igen. Endre på lördag (i Nykvarn) och Täby (hemma) på söndag. Förhoppningsvis kommer det ett riktigt referat efter matcherna, men då inte från mig. Jag är ju trots allt bara grundaren (tillsammans med Hanna och Agge) för den här bloggen. Admin kan ni kalla oss, det gillar vi.

Hoppas Ni har haft en trevlig sommar! På återseende /#17

1 kommentar:

Anonym sa...

ja admin det gillar vi!:) jag är så stolt att jag vart med å grunda denna blogg:)
saknar er alla det ska ni veta!
/ Agge