fredag 23 januari 2009

Hotellhäng i Mölndal

Efter påtryckningar hemifrån ska jag, B to the aggoz, förgylla eran fredagkväll med ett halvsaftigt inlägg. Min room mate Hanna utan h på slutet är moraliskt stöd.

Vi har nästan precis gjort oss hemmastadda här på hotell Ibis i Mölndal. Hotellrummet är litet och trångt men i och med att vi är sån så pass stor trupp är vi vana med trängsel i bussar, omklädningsrum, soffor och så även i hotellrum m.m.

Just nu väntar vi på resultatet i Let's Dance. Ingen har sett ett skvatt men alla är vi stora fan av Elisabeth Höglund, så vi håller tummarna för henne. Personligen hoppas jag att Blondinbella får ta sitt pick och pack och åka hem till sin laptop. Jag gillar nämligen inte hennes röst.

Bussresan gick bra. Dödssjuke Bysan tog på sig sin Rusta-jacka, nåt gammalt raggs mjukisar och en "killkompis" gamla innebandyskor och hoppade på bussen för att sova hela resan. KUL TJEJ!

Blää nu pratar "Blondinbella" på tv:en....

Undra vad alla andra på hotellet gör? Klockan 00.00 ryktas det om att Stålis ska springa i korridoren, naken! Så hon sitter förmodligen och biter på naglarna av nervositet.
Agge sitter säkert i badrummet, under duschen, och försöker förtränga sin cellskräck i det blöta. Resten orkar jag inte ens tänka mig vad de gör.

Bambi, Stinky och Köckelito anländer befinner sig inte på hotellet för tillfället. Malin "hångelkungen" Hansen kelar med Mangan. Stinky är förmodligen och hämtar sin belöning från sina gamla lagkamrater efter gårdagens skada på Hannas finger.. (Hmmm..) Och Köcke umgås med familjen på annat håll. Alla anländer de lagom till samlingen i morgon.

YEEEEES! Blondinbella fick lämna Let's Dance, så nu kan jag sova gott! Det här var det bästa som kunde hända idag kände jag.

Det näst bästa var nog när jag, åter igen, läste artikeln på aftonbladet där det står om en 9-årig flicka som omhändertogs.. nu tänker ni säkert att det inte låter så roligt, vilket det heller inte är men att man döper ett barn till Talula Does The Hula From Hawaii är ju hur roligt som helst.. fast nej, ändå inte.. eller? Hur kan man vilja att ens dotter ska ha ett sådant förnamn? Speciellt när hon är från Nya Zeeland.. Det ska jag grubbla på tills jag somnar.. Godnatt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Skönt